miércoles, 13 de enero de 2016

YERAY



NIRE ETXEA

Nire etxea Galdakaon dago, bigarren solairuan bizi naz.
Etxea nahiko handia da.
Resultado de imagen de casa 
Atetik sartzean egongela dago eta ezkerrerantz armairu bat lehioraino heltzen dena. 
Eskuinerantz bi sofa gorri daude, amaieran leihoa dago eta siloi bat. 
Erdian mahai bat eta atzean Gabonetako zuhaitza, oso polita.

Pasiloko ezker aldean, komun urdin bat, ispilu handi batekin. 

Jarraian sukaldea egurrezko armairuekin. 

Eskuinerantz bi logela daude, bat da oso handia eta han kanario bat  bizi da egurrezko kaiolan. 
Bestea nire gurasoena da komun txiki batekin eta telebistarekin.

Pasiloaren amaieran nire logela, oso polita da. Bertan, ordenagailua, ohea,  liburu  eta jolas asko. Mahaia, leihoaren ondoan eta egurrezko armairua ere albo baten dago.. 

Gehien gustatzen zaidan nire logela da, jolasteko leku asko daukadalako eta oso alai nago.